Sunday, February 20, 2011

Semangatku...balik la...T_T



Die la semangat aku nk bgn pg2....semangat die call aku die da smpai kt depan umah aku...semangat aku nk g keje...semangat aku nk breakfirst...semangat aku nk sampai ofis awal...semangat aku nk buat keje dgn bersungguh2 n ikhlas...semangat aku tgu die slalu sms aku...semangat aku nk call die time aku nk lunch...semangat aku nk call die aku da abes lunch...semangat aku nk call die aku nk buat ot ke x....semangat aku berkerja keras smpai malam...semangat aku nk tunggu die dtg amek aku...semangat aku tunggu die call aku die da sampai kt opis aku...dan semangat aku nak makan malam ng die...

yang penting, bila die slalu anta aku balik dia akn tunggu aku sampai betul2 dpn pntu rumah aku n dia akan mesej aku "luv u syg.." dan semangat aku nk rply " i love u too cyg!!"

aku terlalu rindu kan die...aku xbole tido....xde semangat nk lalui hari esok..xde semangat tuk tido n nk bangun pg2 utk esok...ni sume kerana die...aku rindu kn die...dia la semangat aku yang aku perlu ada tiap2 hari...tp esok...die xde...dia jauh dari aku...jauh sgt2....

waaaa....aku rindu die.................................(T__T)  


plz..air mata...plz stop it!!! =(


p/s : ky...org tunggu die balek...

0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment