Friday, February 25, 2011

Cik Pinkiky aku da ada bopren! (^__^)


Assalamualaikum uOOllss…(sore gedix2 sket) nyiahaha…korang apa habaq? My HuHu! apa habaq? Lama noh kita xjumpa…ngee~ :D  2 3 4 5 hari ni aku bz sket la… Almaklum la aku dok menghitung hari kn aritu…tau kn sebab apa..klu sape yg xtau tu baca la entry aku yg sebelum2 ni…nyee~ :p

Korang tau tak 24 ari bulan ari tu ari ape? Ceteke! Ceteke! Ari khamis la…(ape ke ngok ko ni patin!) haha..bukan…bukan…(sambil gawang2 kn tangan) aku tau 24 aritu tu ari khamis..tapi..tapi…korang tau x ari tu ada apa…haa…lupe la tuh kn.aiihhh… macam biasa la kan asyik aku je tolong ingat kn korang2 n My HuHu! aku ni..…xde..kan ari tu aku de cite pasal aku da nk pencen dari jd  askar cabok..ngaa~ haha =) haa…skrg aku da BEBASSSsszzz!! (perghh mercik2 air liur..haha)
Ni aku nk habaq mai sket aku berasa sgt sgt sgt sgt lega giler ler....semua da selesai…aku da siapkn semua kroje aku kt company tu…alaa klu ade yg yg ckp aku xdpt abes kn tu cover2 la sket..haha :p xkn xbole kautim maa..aiyaa..:p

Ok…berbalik pada entry kali ni ye muslimin muslimat yg d rahmati Allah…ceewaahh ceewwuutt mcm penceramah la pulak..ni kes tgk raja lawak mlm td la nih..aaiihh…emm emm fokus! =) ok kn entry kali ni aku ckp psl Cik Pinkiky aku yg baru dpt bopren…lama die single..akhir’y bertemu jua jodoh’y ye… Cik Pinkiky Cik Pinkiky aku pk ko akn jd bear dara tua tp no! no! no! Nehi! Nehi! Aku xbenar kn ko jd bear dara tua..ko tgk..ko tgk..aku da berjy dpt kn ko bear teruna yg sesuaaiii (sengau) dgn ko…haa..suka x? suka x? =D

Korang nk tgk mcm mana rupa bopren Cik Pinkiky aku tu…haa sebelum tu aku crite sket pasal bopren c Cik Pinkiky aku tu..ok 1st korang mesti nk tau kn mcm mana aku jmpe bear teruna tu kn..ok..mcm ni..24 ari bulan aritu kan ari t’akhr aku kroje so kwn2 opis aku ni bukan main sebok nk celebrate hari t’akhr aku..mcm suka la plak aku pergi dr situ..hehe xde la..kira kenangan terakhir la kn mkn sama2..psni bile lg nk jmpe..haa bear teruna tu la aku dpt dari dorang2 tu…bear teruna tu hasil duit kutipan beramai2 geng2 dak2 melayu yg keje situ..kak liza,kak su, imbran, kak ku, athirah, syanti, aiman, en.hery dan kak hash..susah2 je dorng kumpul duit beli sume tu…pastu yang xtahan siap masak utk aku tuu…sgt2 terharu..tp aku nk ckp lauk2 dorang nmpak biasa tp rase die pergghh giler kentang berputar punye la sedapp…siyes! Tu la org kata masak dgn ikhlas dan tambah plak dgn kasih syg tu yg buat lauk tu lagi sedap…….thanks kwn2 fatin xakan lupa jasa korang..(dlm keadaan sebak jap)

Pastu…ha tu tgh hari punye..ni ptg plak…kire ptg2 ni tuk satu opis punye..tgh hari tu geng2 aku je…cewwah ada geng…jgn main2…nyee~ =D petang tu lg best sebelum makan siap kene bg ucapan..tu yg aku xbole blah..aku gabra sket bab2 bg ucapan ni..klu dpn kwn2 xpe ni dpn bos2..mau tetibe aku se nk terkentut kuar asap hijau korang tau x…cuak do! Haha tp aku buat slamber wlupn dlm hati gile cuak..aku ucap cm biase (dlm hati ada thn nanges sket) ..yela aku rase menyesal la plak nk tgl kn opis tu cz dorang da manyak abeskn duit tuk jamuan aku..tp xtau la dorang ni suka abeskn duit tuk makan…haha! Tetibe jahat! Coii!
Pastu..aku dpt hadiah dr bos! Haha tu yang best…bos bg aku hadiah..korang ada?? Ngee~ jgn jelez howkeyh! Heh xde la tu hadiah dr kutipan 1 opis…tp kn aku se bos aku tu syg aku la..xde la masa dia tga ckp die ada puji2 aku..tp tu standard a dpn aku tp masa aku bg ucapan tu aku pandang die mata die berair beb! Siyes! Aku pn terkejut..biar tol bos aku ni…shakehand 2 kali tu..haha tibe rasa serba salah..tp kata org bila da jln ke depan jgn nk pndang2 blakang lg..tu org ckp tp aku ckp aku klu da jln, jln je tros xtau la jln tu ada lobang ke longkang ke kire da buat keputusan xde pk 2 3 atau 10 kali..tu lah aku..tu kadang kene marah tu..aisshh..ok2 balik pada crite sbenar’y lepas bg ucapan n salam2 ng semua bos semua d jmput makan!! Yeeaay!! Tau x mkn ape? Mkn kepshi (kfc)..huhu! syiok sehh…=)

Haa….gitu ler critenye mcm mana aku bole dpt bopren c Cik Pinkiky aku tu…tp aku xcrite lg aku dpt hadiah ape lg kn…ok2 tu aku sambung lain kali k….ni pun aku da crite pjg sgt ni..mesti da ade org boring baca My HuHu! aku ni…sory kwn2…hehe =)

Eh aku lupe nk tunjuk pic pasangan bahagia tu…ok aku tinggal kn korang dgn pic  c Cik Pinkiky dgn bopren die c Cik Ceklat..tadaaaaa~~~


0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment