Sunday, February 6, 2011

Hallluuu....sy la Cik Fanna c tembam tu...!

sila potong lidah bdk ini!! hahaha



Assalamualaikum.....
apa habaq semua?? sehat? Alhamdulillah.....hehe

Tajuk entry yg x Xcited langsung...skali baca mcm  poyo! =p
Ade aku kesah? nyiahahaha

Cecite! Cecite! Cecita! waahh...kemain smangat wira adk2 semua ya....
ok..akk nk mula crite ini..


Alkisah......................................................

* Lahir pada 04 April bersamaan 29 Syaaban 1409 masihi

*Warna merah garang menjadi pujaan hatiQ!! :)

* ChicKen cop adlah makanan kesukaan aku..tu yg tembam tu! aiya...

yummy! yummy!

* Sayur Sawi adlh kebencian aku..tu yg muke xsantek! aiyayaya..(3idoits sket) haha

* Suka tgk keindahan yg ada pada awan2 ciptaan Allah s.w.t yg bikin hati ku tenang sekali...MasyaAllah..

* Suke dan Xcited tgk bdk2 yg b'PP tembam..cz jelez ok! haha :p

*  Ahli persatuan zodiak Aries.. :p

* Seorg yg sgt keras itu kapla srupa dgn ada itu batu dlm kapla lah..

* Panas baran! Argghh...ni adlh slh satu sifat yg aku benci!! plzz...jauhkn dari aku....shuh! shuh ! shuh! syukri! aik? asl sesat nm bdk ni lak ni..(ayu, xpyh nk sengih sgt k)

* Sgt sensitif......betul....wlupn tgk badan je besar...tp cepat sentap ok!

* Sangat syg pada perhubungan xkesah la dgn kekasih or kawan...

* Xsuka pada perpisahan atau di tinggalkan....sgt2 sedih & sakit tau.....bole bikin kenangan yg sgt pahit! T_T

* Sgt saaaayang pada family aku....tanpa mereka sape lah aku d dunia ini....huhuhu

* Chenta sama Mohd Fikri anak Pak Zenal (I.K.Y = My Incik KuncY)

* Shayaanng sama Bawang Pink a.k.a Ayu

=)




wokeyh...cukup kot...xmo a manyak2...t bosan lak nk baca kn...sikit2 sudeh la......orait hope enjoy k bc this entry.....

see you....

tata~

titi~

tutu..............tut..tut..tut... :)

(^_^)

0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment