Monday, February 21, 2011

aku da buat akaun baru..

Assalamualaikum...yuhuu...arini aku dgn smangat perwira waja sume la tuk nulis ini entry...nyiahaha..:D aku nk habaq mai kt hangpa semua..tu pun klu nk tau la...klu xnk sila amek tau jgk! hahaha

yela..entry aku sbelum ni aku moody je...sedih je...hari ni aku nmpk gembira bukann?? nmpak x?? alaaa....nampak kn je la klu xnmpak...hehe yela..aku sgt2 epy nk kongsi ng My HuHu! n korang2 sume ni.. ari ahad aritu aku n fmly aku dpt berita gumbira dr abg sulung aku yang akk ipor aku da selamat bersalin anak ke 2...Alhamdulillah baby boy uuoOOlls..waah...wlupn hati aku ada sikit itu kaciwa cz aku harapkn dpt baby gegurl tp Allah xtunaikn lg kn..tp xpe itu pun aku bersyukur sgt2 akk ipor n baby bou tu selamat n sehat je...ank buah aku yg sulung tu bg tau aku "acu! acu! (acu = maksu) adik iky kn commmeeyy...bibir die besar.." waahh aku sgt truja ok...aku nk sgt nengok c kecik tu....emm 

okeh! bereh! kite kembali pada tajuk asal ye...Uoollss!! aku nk da buat akaun baru...haha korang mesti se pelik, jelik n mcm2 lik lg kan...tu pun nk bgtau...eleh tu pun nk kecoh dak fatin ni...weyh...ade aku kesah? kate blog...suke hati den la den nak tulis apo...hahaha aku nk gak aktif dunia ku di blog ni...ngee~ ;p
ceteke! ceteke! aku da buat akaun ape...bank islam? bank pertanian? ke tabung haji? ke ASB? sape dpt jwb akan dpt hadiah dr dirinye snirik...hehehe poodaah!! baek xpyh jwb nok! alaa...sj je nk gedix2..alamak gedix? tau dek bf aku yg aku gedix2 kt sini mampuuiihh aku kene sekeh..aissh! xde la sampai mampuiih kn...xpenah aku dengar de org mampuih kene sekeh...haha!

wokeyh! aku trus terang je k...malas aku nk teke teki ng korang ni....wat korang muaxxx jez..hehe xde..aku da buat akaun FB @ Facebook aku yg baru....yiihaaa!! hepy dol...yela....lm kot aku da x main fb...bayangkn aku hidup tanpa fb...yela skrg ni kn ape2 pun fb..sana fb sini fb..sbb ape aku dlu xaktif fb n skrg baru nk terkedek2 buat akaun baru xpyh la nk nanyo2...hanya kwn2 teman2 yg rapat jek tau sebab ape...hehe korang (kwn2 aku) harap simpan rahsia hokehh?? haha siap klu bocoq! ngee~ :p

klu sape la sudi kn yg nk berfacebook ng aku add la aku ye...taip je situ Fatin Farhana dan lengkapkn slogan "saya rasa fatin farhana layak di masukkn ke spital bahagia kerana......" haa hantar kan kepada 012345678 ye...klu anda berminat nk join kontes aku ni ha...ngaa~ =)

worraaiitt......cau dulu..

tadddtataaaaaa.....

(^__^)

0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment