Monday, March 14, 2011

Dapat 'die' pun kire okeeyy laa...=)

Assalamualaikum My HuHu!

Rasa da lama sangatkan aku xupdate entry baru ni....entry lepas bukan main lagi kata nak semangat  merajinkan diri update belog My HuHu! aku ni kan...tapi sama je....emm xde..macam gini critenye senah oi...aku bukan xnok update tapi masa 2 3 hari ni macam cemburu je dengan aku ni haa...macam macam nak buat...ingat kroje tempat baru ni ok la sikit tapi sama gak...aishhh tapi sangat sangat rilex tau kroje baru ni cuma masa tu je xde...=) *tolong jangan cipta alasan haha..

Kali ni entry aku xmo buat kejutan kezutan bagai la kan..kali ni aku nak matang sket! *xpyh ler nk matang sangat.. haha nk update entry pun nak kene matang ke....pape je la kamu ni cik patin oi! haha haha =) kali ni aku da nekad...da fikir masak masak...yela entry dolu dolu ni --> kelik kelik sini kan ada ckp pasal nk memiliki BUGATTI VEYRON kan...tapi aku fikir fikir balik memang  aku tak mampu ler nak pakainye... mana hidoknyeee mahal kot rege kereta tu.....berapa juta pulak la kan...mahu tiap tiap bulan terkeluoOr biji mata aku nak bayOor kiah oi...nyiahaha *tu la berlagak lagi

aku bukan berlagak....tapi xsalah kan kita berangan kosong ala ala mat jenin gitu kan...tak guna duit sesin pun...lagi pun tak salah untuk cipta angan2 kita snirik..kita bole anggap ia sebagai semangat kita untuk mencapai kejayaan...tapi pasal kereta tu aku tau aku tak mampu  milikinye bun! =( sedih tau tak....baru nk bawak pusing pusing gombak...haha *patut ko xlyk fatin cz niat ko ke lain...xbaik Allah mara tau... haa..betul2...Astaghfirullah....

aku rasa angan angan aku yang tinggi menggunung everst ni kene turunkan sikit..1 anak tangga je...hehe alaa...ni impian aku la...mana tau ada rezeki aku untuk dapatkan 'die' ni pulok ke kn...siapa tau kan....emm ni la impian aku dari dlu sampai skrg...

taraaaaa...


BMW 5 series (mmg idaman aku sejak azali lagi)


Andai Allah izinkan hambanNya yang naif ni untuk miliki kereta ni..aku bersyukur sgt2...ni lah kereta idaman aku dari mula lagi...Bugatti Veyron tu dalam kenangan je la bagi aku...=( sedih..tapi xpe larh....ni pun da kira ok...mmg aku kene sekat mana yang  patut di sekatkan untuk aku merealisasikn impian aku ni....*dalam masa yang sama bole ler ko kurus.. haha aisshh diam! haa...tu mungkin salah satu sebab aku kene laksanakan motto hidup aku iaitu sekat menyekat yang mana patut di sekat tapi jgn sampai diri terlekat sampai memakan diri sendiri...haaa xde kene mengena tau...nyiahaha...

Dengan berkat dan usaha ditambah pula dengan doa yg ikhlas dan mendapat keredhoan Allah.. InsyaAllah...aku akan dapat juga kalau Allah izinkan aku miliki rezeki ni...kalau bukan rezeki aku, aku redha saja lah kan...=) emm okey la...

aku da mula tersengih sengih keseorangan ni...ok lah...aku nak angan angan aku ni di bawak ke alam mimpi aku kejap lagi....nyte....=)

tata..titi....tutu....tut...tutt...tuttt..

(^__^)

2 comments:

  1. wah sis kete idaman tau...boleh tahan gak selera..xpe2 nanti IKY mesti belikan...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. haha...tu la...mmg minat giler2...mmg nk suruh die beli..hehe buat hantaran kan....hehee

    ReplyDelete