Wednesday, March 9, 2011

Aktifkan dirimu.....

Assalamualaikum My HuHu!!

Lama sudah rasanya x buat entry baru kan? emm sedangkan sekarang ni banyak jugak la masa yang terbuang lagi terbilang ni...dolu2 kn...cehh dolu2 tau...haha =) dolu2 boleh je buat..sedangkn masa tu macam cemburu je dgn aku...sempat je..sedangkan nk buat entry je kene cepat cepat...tu yang ayat entry aku kelam bin kelibut mcm orang yg xamek peksa BM! orang yg xamek peksa BM pun pandai buat ayat jugak tau....aisshhh...

masalahnye sekarang ni idea da takde....aku da tak tahu nk buat entry apa da...sampai terfikir2 yang aku da give up dengan semua ni....(poyo je ni..mesti kuat nengok DVD ni..) =)

aku jadi insaf tetiba untuk aktifkan diriku dengan berbelog ni...sebab...sebab....aku tgk blogger2 yg gempak2 membuatkan hati aku berkobar2 sambil memancoor nak aktif kembali dlm dunia belog ini....hehe =) tengok tu..tengok tu...ayat tu..ayat tu..ayat macam hammmmmm....nyiahaha..:p

*stop merepek fatin!

aiyakk....sakit telinga la...ok2 xmo jerit2 mcm tu lg..ok aku mengaku aku da kehabisan idea sekarang ni...tapi hati aku semangat tuk nulis entry baru ni...takpelah...kira halal je la makcik ye...hehe =)

emm ni aku tinggalkan antara blogger2 yang menjadi kewajipan aku bila aku on9 aku akan singgah menyinggah kat blog diorang ni...antaranya ialah YuYu Zulaikha Fatin Liyana Irine Nadia Marcello ade ramai lagi...tapi 3 ni mmg wajib aku akan singgah...tapi kan takde sesape pun nk singgah blog aku yang cinonet ni...=( (tgk ayat nmpak x? kepoyoan di situ ye tawan2..)

abaikan dia....ok la...sampai di sini sahaja...



tataaaaaa~~
(^__^)

0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment