Thursday, July 14, 2011

beautiful girlzz...aku syg korang..sumpah!

Assalamulaikum....

yuhuuuu....waa...sungguh lama aku x bukak blog aku ni..maaf blog..aku telah melupakan ko buat seketika...eh kire ok la aku lupa kn ko seketika klu buat slama2nya?? ha...*ade sapa kesah klu ko x bkk smpai bila2*

memandangkan hujan turun dgn lebakkknya kt luar tu...aku tetiba d datangi 1 idea tuk update blog..hehe *xpyh nk d datangi sgt la kann-ayu* kali ni aku nk cerita pasal org2 cantik d skeliling aku...tnpa mereka hidup aku x sempurna...(waahh ayat...) betul..meh sini aku tunjukkn gadis2 cantik, hot, n gojes bg aku....

taraaaa~~~~

ni pica lm..zmn tok kadok mana ntah aku amek...nmpak benOr kte da amek pica ramey2 kn...=(
meh aku kenalkan sorang2....

nadya ammoy
ni TG NUR NADIA..ank tengku beb! haha pgl je NADYA die ni mmg sgt2 pndai d antara kami...lg2 bab matematik...aku ni xpyh ckp la..mmg lemah kot..die da ade degree hokayy...jgn main2...hantaran kompom tggi kakkk...dia da de bopren, nm bopren die ADY abg laut..hehe skrg ADY tu tga brada di lautan mana ntah skrg ni demi mencari duit utk masuk minang kwn aku yg sorg ni...waaa balik mesia berkepuk2 la duit ko ady...aku xkire dpt 20% dr ko pn jd la dy..hehe


ayu @ bwg pink
 yg gadis ala2 indah nada puspita atau dian pelangi ni adlh ILLA NURWAHYU..pgl je AYU..mmg ayu la orgnye *geli lak tekak aku tetibe*  haha xde lah..die ni xkenal erti ayu wlupn nm dia ayu...die ni org graphic..korg snirik taukan org graphic ni otak gile2 sket..org giler pn xgile2 mcm die ni...suka buat kecoh d antara kami..klu xde dia sumpah sunyi! suka cari barang paling murah skali..sanggup jln beribu batu smpai tercabot kaki lutut sume demi nk cari barang plg murah...tp dia ni la aku punye BAWANG PINK klu nk tau...aku syg dia ok...sbb ape? sbb aku rasa ALLAH bg t/jwb pd aku tuk jg dia..n aku akan laksana kn amanah tu slagi aku masih ada kt atas muka bumi ni...yu, 10% ok...hahaha yang xtahan tu, kteorg klu da jmpe n start bercrite susah nk benti..ade je idea nk crite..klu aku dok ng dia ni kompom2 bole putus urat perut aku sbb dia suka buat aku glak smpai terguling2..sengal punye ayu!


tasha vouge
 yang c tinggi lampai mcm model rimau ni ZURIA NATASHA..pgl ke TASHA..tp aku suke eja nm die TACA! dia ni antara kwn2 aku yg berJAYA, berGAYA, dan mcm2 ber lg la...mcm aku ckp mula2 td, mcm model...dia mmg p/time model dulu..skrg dia da jd STEWARDESS AIR ASIA yg berjaya...peminat pada anak rimauu..ape kenamanye tu LEOPARD ke lepat ntah..mmg giler mroyan dia ng mnatang tu..tp yg aku pelik n xbpe nk ajaib sgt kt dia ni...dia ni bukan main kurus kerimping da aku tgk...tp dia bole ckp dia gemokk???  oyela..myB dia keje kt atas awan tu kene jg badan kn..xpe2...tp jgn jd anorexia nervosa suda yg taca ye....


bella billabong
 yang kecik molek lg tomeyh2 ni..nama dia NABILLA IZZATY..pgl je BELLA..comel kn? mcm BELLA dlm cite twilight tu..dia ni seksi kemain..bab2 blanje ni serah la pd dia...haha tp aku respek dia..seseksi2 dia pn dia pndai jg n bwk diri dia...dia ank tunggal..aku suka g umah dia sbb mak dia suka masak sedap2...(perhh nmpk sgt dtg nk mlantak je keje) hahah aku suka pgl dia NABILA PATTARANIY alaa heroin dlm cite 'Cinta dan Anugerah' tu..aku geram kt dia ni sbb ape tau..dia ni comel sgt2..mcm nk gigit2..hahah tp kang kena lak marah ng bopren dia...bopren dia SASA ok..dia kecik molek je..."xpe GG, aslkn ko dpt lindungi BELLA aku ni..."


niesa genittt
yang genit comell ni HANISA..pgl je NIESA...dia ank buah aku yg sm umo ng aku...dia plg aku syg sm spt aku syg BWG PINK aku yg kt ats tu...dlu aku rapat sgt ng dia..sgala masalah aku, aku akn crite kt dia...sbb aku rapat ng dia dr kecik lg..yela...dok uma dekat2 je...tp skrg mcm renggang sket sbb ade masalah teknikal yg xdpt d elakkan...tp kami ok je kn...tetap msj rndu2an..kan lalink kan..=) dia pn sm gak bopren keje kt kapal mcm kwn aku c NADYA tu...dorg 2 org ni jela yg skrg ni tga menahan rindu pd bopren masing2 jauh di perantauan...xpe...yg pasti lepas laki korg balik kompom2 tros masuk minang..hantaran 30k ko...heheh


asilah sengal

yang cun lg ayu mcm ct nor halijah kawen je ni...nama dia NUR ASILAH..aku pgl die SHILLA MAMBOO...hehehe abg aku ckp kami kembar sbb muka kami seakan2 sm...xtau la celah mn yg sama..myB tembam yg sama kot..hehe dia ni prangai giler2...aku klu dok ng dia ni xsah klu xpecah perut aku..ade je crita yg klakar kuar dr mulut dia...yg xtahan klu dia bercrita kemain semangatnya..n susah nk potong crita dia ni..dari dlu smpai skrg prangai dia yg xbole ubah adlh prangai klam bin kabOot dia tu...cepat no klam kaboOt...hahah dia slh sorg kwn aku yg da tunang...dan akn kawen tahun depan InsyaAllah...


haa..amacam...chantekk molekk kn...ni la kwn2 aku yg kekal smpai skrg....thx pd skola kami SMK Gombak Setia wlupn xbape nk setia sgt..(waa..aku da interprem plak skola aku ni....) sbb temukan kami...hehehe xdelah..sbenarnye Allah S.W.T yg temukan korang tuk aku...aku harap sgt2 hubungan kta ni kekal smpai bila2..aku syg korg sgt2...makasih manyak2 kawan2 ku sebab korg kawan aku yg spOrting, sekapla, segiler, sesengal, sesemut dan mcm2 se lagi la! dan korang la kawan aku yg da BEST n da BoOm di abad ini...muuuuaaaahhh!!! tuk korang...=)

"bole tuju lagu??" (jambu) bole...lagu yg korg dga ni khas aku tujukn tuk kwn2 aku yg aku syg smpai mati...

makasih ya sudi baca..=)


0 orang nak cakap cakap...:

Post a Comment